domingo, 3 de enero de 2010

El 2009. Un bon any.

No descobreixo res a ningú si dic que la conjuntura econòmica de 2009 ha estat força dolenta, i en conseqüència l’economia de la majoria de nosaltres n’ha resultat afectada. Ara bé, aquesta situació te la virtut que tots aprenguem a “viure amb menys”.

En aquest sentit considero que el món es millor a finals de 2009 que al principi. Tinc la sensació que hem iniciat una tendència correcte, començant pel multilateralisme impulsat per l’Obama i la resta de la comunitat internacional, per que la terra cada vegada és més plana gràcies a Internet i a les xarxes socials i, en conseqüència el poder s’està redistribuint i reequilibrant. El camí encara és molt llarg, como ho demostra el fracàs de la Conferència de Copenhaguen, però crec que anem en la bona direcció.

A més, personalment, enguany he gaudit molt “dels meus”. M’he casat amb una dona meravellosa i ho varem celebrar amb la nostra gent (fills, pares, germans i amics en general). Ho vàrem gaudir tant, que encara ho anem assaborint amb els records. He gaudit molt veient com el meu fill Albert es va convertint amb un homenet. Encara que també ha estat una any amb algun cop dur, especialment, per la pèrdua de la iaia Oliva, la mare de la Carme. Així és la vida ...

Finalment, enguany he gaudit molt a la feina. Una conjuntura econòmica desfavorable fa que s’estrenyin les dents i s'aguditzi l'enginy. Gràcies a això, enguany hem assolit fites importants, que ens permeten afrontar 2010 amb il·lusió:

Es a dir, que a pesar de la situació econòmica, que ha fet que encara no hagi pogut vendre la meva casa, el 2009, per a mi ha estat un bon any, que em fa afrontar el 2010 amb molta força.

No hay comentarios: