miércoles, 17 de septiembre de 2008

Xerrades de Factura Electrònica i Digitalització Certificada



ACTUALITZACIÓ:
Algunes fotos:
Girona amb el David Gràcia
Tarragona amb l'Andreu Brú de PIMEC i la Bea García
Castelló amb la Bea García


-------
Fa més d'un any que participo com a ponent als seminaris que ASIMELEC realitza per tota la geografia espanyola sobre la Factura Electrònica.

Dijous passat, per primera vegada, em va tocar impartir un seminari a terres catalanes, concretament a Girona. Podeu trobar més informació aquí i aquí. Aquest seminari el vaig compartir amb el meu bon amic David Gràcia. L'acte va rebre el suport de PIMEC i va fer l'obertura del mateix l'Andreu Brú, Responsable de Noves Tecnologies. Vaig sortir força content del seminari per l'actitud participativa del seus assistents. Així dóna gust!

La veritat és que arrel de la nova normativa aprovada els darrers mesos, les empreses tenen força interés en conèixer que és i com implantar-la i, pot ser una bona oportunitat assistir a aquests tipus d'esdeveniments.

Durant els mesos de setembre i octubre tinc força activitat en xerrades, seminaris, etc ... Dimarts passat vàrem fer una xerrada amb els amics d'ABAST Solutions al CAR de Sant Cugat sobre Digitalització Certificada. Aquesta xerrada es va repetir a València dijous passat (on hi va participar el meu company Fernando Pino) i demà a Madrid (ja estic de camí amb l'AVE).

Dels seminaris de Factura Electrònica d'ASIMELEC, aquests són els que hi ha previstos:
També hi ha previstes xerrades a Murcia, Alacant i León. Ja intentaré publicar les dates.

A més, n'Apol·lònia Martínez Nadal, professora titular de dret mercantil de la Universitat de les Illes Balears, m'ha convidat a compartir un taller, el proper 21 d'octubre a Barcelona, organitzat per la comissionada pel foment del cooperativisme sobre factura electrònica.

Com podeu veure, una tardor amb marxa!!!

No hay comentarios: